måndag 12 maj 2014

Mothers Day Sunday

Igår var det Mothers Day här i USA, och jag fick det här fina halsbandet av Harry. Barnen hade fått göra halsband i skolan, med hjälp av Devon Leigh - hon är mamma till en flicka i klassen. Jag fick också ett väldigt gulligt armband från Essar.
Vi åt brunch, och jag sörplade kaffe, på en diner på Sunset innan vi packade in oss i bilen för en tur till Topanga Canyon.
Min kompis Malin har flygit hit sin häst Greta från Sverige.  Och nu huserar hästen på en ranch i Topanga Canyon.
Så fin häst!
Gullig med barnen.
Malin med sin minsting Elsa.
Som vi fick passa en liten stund när Malin gick för att släppa ut Greta.
Greta firar att hon är ute med en liten rullning i dammet.  Myz.
Hästar är så galet vackra djur. Helt perfekta.  
Och vilket ställe att rida på. Jag passade på att göra veckans foto-assignments i den här vackra miljön.
Hur härligt?!
Caesar och Elsa hälsar på en annan kompis.
Henrik också.






Inga kommentarer: