lördag 17 maj 2014

Svår uppgift!

Sjukt svår uppgift denna vecka på foto-kursen. Att ta två självporträtt. Ett som föreställer en själv. Och ett som föreställer "vad man själv ser sig som"... typ så. Luddigt. 
Här är mitt självporträtt som föreställer hur jag ser på mig själv:
"Plottrig mamma till två underbara ungar, som jag försöker få att bära porslinsföremål utan att ha sönder dem."
Det var den svåra uppgiften.
 Inte helt lätt att ta porträtt på sig själv heller. 
Nu till 100 000-kronors frågan. Vilken ska man välja av dessa - med eller utan läppstift?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Utan

Eva sa...

Utan tycker jag med!

Emilia sa...

Jag tycker bäst om den första bilden på dig.

Nina sa...

Utan. Älskar din blogg!

Anonym sa...

Utan.
Fin bild.

Anonym sa...

utan - vacker bild på dig, naturlig

Passar samtidigt på att säga tack för en underhållande och fin blogg

Jessica, Helsingborg/SE

Karin sa...

Tack för hjälpen! Ni valde rätt!

kram