tisdag 13 maj 2014

Breaking News! Vavawoom!

Nu ska jag berätta om något fantastiskt roligt. Jag är inblandad i ett nytt projekt som jag hoppas ni kommer gilla! Det ligger mycket tanke, kärlek och energi bakom...

För ett tag sedan berättade min väninna Malin för mig, att hennes kompis Karro i Stockholm var sugen på att starta en ny portal på nätet. Vi började prata om detta, och kom fram till att vi alla tre kände att samma typ av portal saknades. Något som kändes Vavawoom helt enkelt.
Sagt och gjort, bollen var i rullning. Och som det blir när bra saker är på gång - då rullar det fort. Nu har vi alltså byggt en ny portal! Med hjälp av värsta superteamet.
En portal för kvinnor (och män) som oss. Doers och livsnjutare. Kvar i stan, eller ute på sitt livs äventyr. Driftiga, coola kvinnor och män som drivs av en passion och som gillar att dela med sig till andra.

Jag har ju efterlyst utlandssvenskar här på min blogg, och fått kontakt med så otroligt många härliga och fantastiska människor. Vi har samlat några av dessa här, och vi tror att ni kommer vilja läsa om det som skrivs här.
 
Vavawoom.com är en svensk portal, och internationell. Du kan läsa våra bloggar och vårt innehåll både på svenska och engelska. Flera av våra bloggare bor och jobbar utomlands.
Jag kommer givetvis flytta med! På min sida "More is more" kommer ni kunna fortsätta följa mig, och min obsession. Inredning... Vad vill ni mer läsa om från mig? 

Den 26e maj (om två veckor!) går vi LIVE HÄR. Jag kommer säga till igen... såklart.

Ni kan följa oss på instagram.com/wearevavawoom och Facebook.com/wearevavawoom.



6 kommentarer:

Johanna sa...

Låter väldigt spännande! Kul att kanske hitta några nya bloggar att följa!

My kids' Mom sa...

Gratulerar! Vad spännande!

Lycka till!

Mvh,

Anneli

Anonym sa...

Gud vad spännande och roligt! Way to go!! Heja! /alice

Anonym sa...

Va kul och spännande! Det ser jag fram emot. Jag tycker din blogg har en bra mix så fortsätt gärna med den som den är, men visst är det alltid roligt med inredningstips och tips på vad som finns att se och göra runtikring Los Angeles. /Anna J

Cecilia sa...

Det ska bli kul att följa! Jag har följt din blogg länge utan att ge mig till känna, älskar den, framför allt din inredning! Lycka till med portalen! /cecilia öhrn, webbredaktör Sköna hem

Karin sa...

Tack! Ja det ska bli så kul detta!

/Karin