onsdag 16 april 2014

Revolutionerande i min skogarderob!

Hade igår en härlig kväll på Chateau Marmont med min väninna Madde från Stockholm, och hennes kompis Viktoria. Så trevligt. Plus att jag fick ta del av en helt sjukt revolutionerande produkt som Viktoria jobbar med! CITYHEELS heter den. Cityheels är en tunn plastfilm man sätter som skydd på sina klackar.

Jag kan inte sluta tänka på vilken brilliant och samtidigt enkel uppfinning detta är. Nu är det slut på åkandet i skytteltrafik till skomakaren, för att rädda uppskavda klackar. Många dollar att tjäna in här...
I samma veva måste jag dela med mig av en annan revolutionerande sko-upptäckt jag gjort. Jag har rätt olika stora fötter, vilket gjort att jag under alla år fått köpa antingen för små eller för stora skor. Beroende på vilken fot jag velat göra glad.

Men nu har jag hittat denna grej på Amazon - en shoe expander. Den töjer alltså för trånga skor. Och med dom där små svarta plupparna kan man också finjustera olika områden i skorna som känns för tajta. Hej alla halluxvalgusar...

Inga kommentarer: