torsdag 6 februari 2014

Nu händer det!

Från och med idag kan man se Bosch-piloten på Amazon Prime. Jag vet inte riktigt om det funkar i Sverige dock...
Hur som helst, det är ju väldigt spännande detta - att man i real tid kan följa hur många som kollar, och hur de betygsätter pilot avsnittet. Allt detta spelar ju stor roll i beslutsprocessen kring om det blir en hel säsong eller inte. Man kan också läsa om detta i Los Angeles Times idag. Håller alla tummar!

En annan rolig nyhet - i Deadline Hollywood kan man läsa om ett annat av Henriks projekt...

6 kommentarer:

Hans sa...

Vi kommer att spänt följa utvecklingen.
Har nog redan på känn att det kommer att
gå bra.

Jenny sa...

Så synd att man inte kan se det från Sverige! Jag försökte med båda länkarna som skickades ut med Connollys nyhetsbrev... Oh, well... Jag väntar spänt på att få se det på FX eller HBO sen. :) trevlig helg!

Karin sa...

Jenny - det är lite skumt, men det verkar som att en del kan se det Sverige via Amazon ändå...

Elisabeth sa...

Tror jag måste skaffa ett amazon konto för att kunna se. Fria versionen funkar inte för mig. Ska göra ett försök i helgen. Spännande. Kram

Mim sa...

Såg det på Amazon imorse! Ser fram emot resten av serien nu :)

Anonym sa...

Det ska vi se!!! Kalas! Kram från Texas och lycka till!!!!