lördag 12 oktober 2013

Free spirit?

Hollywood Blvd i gryningen.
Det är 10 dagar sen Mister Bister försvann. Och vi har inte fått in några nya tips... Jag kontaktade som sagt en animal communicator i jakten på vår lilla misse. Och denna person meddelade igår att Mister Bister är en free spirit nu. Han har alltså gått vidare. Jag vet inte om jag ska tro på det eller inte. Det är klart att det kan vara så. Men man vill ändå hoppas att det inte är så. Imorse var jag uppe vid halvsju och strosade runt i kvarteren och ropade. Resultatlöst. Jag kan inte göra mycket mer nu. 

4 kommentarer:

Mrs Clapper sa...

Usch vad hemskt... Hoppas "free spirit" snarare betyder att han är lite av en bohem och hänger på någons veranda ett tag, tills han bestämmer sig att det är dags att komma hem till sitt folk igen.

eastcoastmom sa...

Har du hört med Animal Control i ert område, alltså hos kommunen? Kollat med olika animal shelters, om de fått in honom? Håller tummarna.

Karin sa...

Mrs Clapper - ja det vill man ju tolka det som, men hon sa att han blivit tagen av en coyote...
Eastcoastmom - ja - alla! och på alla andra tänkbara ställen...

Anonym sa...

Så trist........

Vi mistet vår elskede kanin for 7 dager siden... man blir så glad i disse dyrene...:(