fredag 16 augusti 2013

Tillbaka i LA...

Jag vet inte riktigt vad klockan var när vi vaknade igår i LA - men det var långt innan solen gått upp. Ingen Caesar i sängen. Han hade gått och satt sig i lilla bilen i garaget. Sen kördes det - upp och ner för uppfarten, och varv efter varv på gräsmattan. Även Batman kom och hälsade på.
Och så fort klockan slagit normal tid tog vi oss hem till Issa för att välkomna lilla Greta till världen.
Inget annat än ett litet mirakel! En helt ljuvlig liten människa. Jag kunde knappt släppa henne ifrån mig.
De andra små mirakeln hängde i poolen.
Sen kom Malin förbi. Även hon helt uppslukad av lilla Greta. Issa är nu fyrabarnsmamma. Det är bra jobbat tycker jag.
Min mamma är också med. Väldigt mysigt att vi fick henne med oss från Sverige.
Delar av gänget. Harry, Selma, Caesar och Oggi.
Väl hemma igen hittade vi en annan baby till barnens stora förtjusning.

Inga kommentarer: