lördag 27 april 2013

Laguna Beach

Vi åkte alltså till Laguna Beach, halvvägs mot San Diego. Vi hann inte ens slänga in väskorna på rummet... stranden hägrade. Henrik där längst fram med en boogie board. Harry på språng efter.
Caesar höll sig i sanden. Fortfarande rädd för vågor...
Jag höll mig också i sanden. Så härligt.
Sen drinkar vid poolen. Lägg märke till att Henrik kör dubbeldrink. Mojito och öl.
Sen lite spa på rummet innan vi tog ett glas vin på verandan i solnedgången.
Caesar sprang riktigt fort. In i en dörrpost. Det gjorde ont.
Vy från balkongen på kvällen.
Idag åkte vi vidare till en annan strand. Att vara på stranden är helt klart en favorit för killarna.
Fin liten flodfåra.
Älskade fina Harry.
Fantastiska barn jag har som jag är så kär i. Jämt.
Häftiga klippor av gammal havsbotten. Ser nästan inte riktiga ut.

Lilla Essar skrutt.
Sen åkte vi hem. Och katten kom fram. Både Mister Bister och denna. Bister hade tillbringat natten hos Malin, och det hade tydligen gått bra.
Som alltid, borta bra men hemma bäst. Så lyxigt att känna så.

2 kommentarer:

Mrs Clapper sa...

Åh fina Laguna! Åker dit ungefär en gång om året och laddar batterierna... Var bodde ni?

Jenny sa...

Gud vilken härlig dag (förutom bulan, JÄDRAR vilken stor en!). Mina vänner bor i Laguna och jag hoppas kunna åka och hälsa på dem snart. Innan bodde de i ett beach house, och bilderna man såg därifrån var så avundsjukan frodades. Tydligen var det dock dragit och kallt.. :) Hoppas veckan blir lika bra som helgen var!