måndag 4 februari 2013

Photo shoot

Kommer ni ihåg att jag höll på och klädde ut Harry? Det var till ett konstprojekt jag håller på med till skolan. Till årets stora Fundraiser Gala ska varje klass auktionera ut ett konstprojekt. Jag har hållt i detta projekt för Harrys klass. Temat på årets gala är Old Hollywood. Så jag bestämde mig för att ta ett foto i denna stil. Idag plåtade vi detta.
Jag lyckades få Anna Maria att ställa upp som fotograf. Hon är grym! Resultatet kommer bli fantastiskt tror jag. Vi har satt barnen lite Vanity Fair-inspirerat som ni kanske ser. Det var klart på 15 minuter, då hade två killar hunnit börja bråka, och en flicka börjat gråta...
Harry var lätt att klä ut. Jag sa till honom att vi lekte Gangnam Style. Lilla gullisen.

1 kommentar:

lottasworld.blogg.se sa...

Åh vad fint! Det där blev säkert tokbra, ser gärna en resultatbild sedan om det går.