fredag 23 mars 2012

Supermegamucholyx

Jag, Jennie, Annika och Issa tog en tripp till Palm Springs.
Vi började med lunch vid poolen. Sol, bad och skvallerblaskor. Sån supermegamucholyx.
Sen fortsatte vi till spat.
Jag var givetvis förkyld och bytte därför min massage till en seaweed-wrap. Vet ni vad det är? Det är på riktigt som att bli en levande mänsklig sushi. Skrubbad, sen inrullad i seaweed och sen ihopklämd med kardborreband. Ett tag lämnades jag själv i behandlingsrummet.
Här ligger en ensam sushirulle på bordet, tänkte jag då.
Och det här får jag inte glömma. Vid incheckningen på spat bjuds man på en gurkshot. Tar man inte för givet då att det är något nyttigt och läskande. Vråltörstig som jag var hällde jag ner vätskan i strupen. Chockerande nog var det ren vodka.
Detta följdes sen upp med drinkar och middag på Vice Roy.
Och idag åkte vi hem. Minisemester, finns inget bättre!

Inga kommentarer: