söndag 11 mars 2012

Catch of the day...

Igår åkte vi till Troutdale i Agora Hills på utflykt efter tips från Jossan.
Troutdale är en liten anläggning med konstgjorda sjöar där man kan fiska Trout - dvs Röding. Supersuccé var det, Harry och Essar var så glada!
Harrys första fisk!
Och här ser det väl ut som att jag fått napp... Så sjukt kul när man får napp! Henrik och jag tävlade, och precis när jag vunnit tävlingen genom att få den största fisken var jag tvungen att hetsa tävlingen vidare. Jag förlorade såklart.
Grabbigt. Snart får jag säkert inte följa med och fiska längre. Då åker jag på spa istället... det är ju inte heller så dåligt.
Caesar gör (sin tolkning av) tummen upp till äventyret i bilen.
Vi åkte över Topanga hem. Så vackert där.
Catch of the day.
Voilà! I all sin enkelhet, otroligt gott.

1 kommentar:

Hans sa...

Jättekul, det är sånt här som gör intryck på
små grabbar !