lördag 30 april 2011

Gorillan

Det finns inget mer störande än att öppna skafferiet och hitta förpackningar som öppnats på detta sätt.
Eller såhär. Som att det är ett hungrigt djur som slitit upp förpackningarna.
Såhär ser det ut när jag öppnat en förpackning. Det är nästan så att jag måste tvångsöppna alla förpackningar, innan jag ställer in dem i skåpet så att inte min man hinner göra sin gorilla-öppning.
Men den här öppningen tog nästan priset. Uppsliten längs långsidan.
När det på riktigt finns en Zip-Lock-öppning (världens smartaste uppfinning) på kortsidan.
Han tror att han är en av de smartaste människorna i detta universum, och javisst är han smart. Men detta måste också vara ett tecken på något annat.

1 kommentar:

lottasworld.blogg.se sa...

Hahaha, jag dör! Det här kunde ha varit hemma hos mig! Både mannen OCH jag. Jag fattar inte hur svårt det kan vara att öppna något RÄTT?!?