måndag 4 april 2011

Festen kan börja...

Sittande långbord för 50 personer. Mycket oro där i början att folk skulle ramla i poolen...
Mitt bildspel som jag oroat mig över i veckor funkade bra.
Liz.
Annika, Jennie & Johan.
Jossan, Sigge & Issa.Henrik & Jag önskar välkomna till bords...
Moi. I Henriks fina presenthatt.

40-åringen!
Patti & Chris.
Liz överlämnar presenten från gänget.
Mariachibandet! Värsta bästa överraskningspresenten från Liz, Micke, Issa, Filip, Jossan, Oskar, Malin & Natch.



Kocken Jack - så god mat!


Filip. Och Micke - som på ett helt suveränt sätt arrangerat hela festen.
Bartendern Izumi.
Några hoppade i poolen. Jag var en av dem såklart... Min Furstenberg-klänning mår sådär idag.
Jennie. Och fantastiska Anna-Maria som tagit alla dessa fina bilder! Tack!

3 kommentarer:

Kalles (och Pelles) Bildblogg sa...

Åh vad härligt det ser ut!!! Puss Lisa

Hans sa...

Ser ut som en väldigt lyckad fest.

Jessica - bymom.se sa...

Vilken fest!!