lördag 26 februari 2011

Bottega Louie i Downtown

Vi mötte upp med Issa, Filip, Selma och Oggi för en brunch på Bottega Louie - helt klart nytt favvoställe!
Detta är det första vi möter när vi kommer in där.
Och det här. Tänk er barnens förtjusning. Och sen frustration.
Selma försöker handskas med det faktum att det ska bli mat innan det blir efterrätt. Mat lika med Frites, alltså. Stackars barn...
Randisarna.
Virgin Mary, eller var det en Bloody Mary... Det försökte vi lista ut när vi beställt två Virgin och en Bloody. Och en av dessa var till den gravida Issa.
Harry, stackars barn, som tvingades äta en semla.
Uppfriskande med ett besök i Downtown. På vissa ställen kan man lura sig själv, och tro att man är i NY. I alla fall lite.
Nej, säger Harry. Inga bilder!
Jag ber Henrik ta en snygg bild på mig. Men så smiter Caesar ur vagnen.
Och som vanligt tar Henrik tillfället i akt för att ta en mindre snygg bild.
Och jag gnäller. Allt är som det ska.

1 kommentar:

Ulrica sa...

Lugn Karin, det är likadant här hemma...Så därför har jag börjat ta bilder på mig själv...ha ha ha!