måndag 17 maj 2010

Jaha ja. 1993.

På måndagar tränar jag och Jennie samtidigt som Tyler Lautner. När jag upptäckte det förra veckan åkte jag hem och googlade honom lite. Pöjken är född 1993.
Idag var han där igen. Och jag och Jennie var starkare än nånsin. Ibland var det nästan så att jag och Lars misstog Jennie för Hulk Hogan. Brännan var där, hårfärgen var där, och styrkan. Mustaschen saknades. Träning var sannerligen något som behövdes efter denna helg, utgång i lördags och barnkalas igår...
Henrik är i NY och skickar denna bild till mig - det var här vi bodde när vi bodde där förra året. Där på tredje våningen var jag höggravid och det var lilla Caesars första hem. Nu är det tydligen en glassbar i bottenplanet. Tur att vi inte bor kvar.
Nu sitter jag här i ena soffan och laddar för att se Mad Men. Jennie sitter i soffan mittemot och jobbar. Pirates Bootys, Albondigas soup, mandariner och mörk choklad har stått på menyn.

1 kommentar:

Sandra sa...

här kommer en kommentar från ett avundsjukt twilight-fan. han heter faktiskt taylor. hehe. gissar att du bara missade en bokstav. tar han med sig robert pattinson någon gång får du se till att fota! :)