onsdag 28 april 2010

Beach 2010

Vad är det vi ser på bilden här då?
Jo, moi, iförd träningskläder, svettig utanför gymmet.
Hela bilresan till gymmet tänkte jag "nej, det här är en engångsföreteelse, hon ska inte lyckas lura in mig i detta". Jennie hade alltså lyckats lura mig till ett joint venture träningstillfälle med PT-Lars aka MMA-Lars.
Samma person som ligger bakom det sjuka träningsbeteende Henrik har skaffat sig.
Jennie och Lars in action. Jag såg inte lika proffsig ut. Men hörde ändå mig mig själv tacka ja till att vara med imorrn igen. Inte bra.

3 kommentarer:

K-L sa...

Det låter ju helt underbart!

Manda sa...

Jag tror inte mina öron:)!!! Träningsvärk? Kram

Trillingnöten sa...

Hehehe, det är konstigt vad man tackar ja till ibland :p Tillfällig sinnesförvirring brukar jag kalla det!