onsdag 28 oktober 2009

Ses i LA!

Min plan för att få minst möjliga vaken-timmar med barnen på planet har varit att lägga dem tidigare och tidigare för var dag som gått. Igår var båda i sängs och sovande vid halsex. Vilket betydde att dagen startade fem här idag. Härligt. Samtidigt i LA satte sig Henrik till bords på Nobu med Jimmy Kimmel. Skilda världar.
Men inte länge till, för nu åker vi mot Arlanda. Jag, barnen och snälla mamma som följer med för att hjälpa till ett tag. Vi ses i la la land!

9 kommentarer:

Ulrika sa...

Alltså Karin, lycka till och har det så himla bra!!!! Det är så uppfriskande att läsa din "vaddå två barnschock - det är väl bara att göra't"-mentalitet kombinerat med en skööön humor. Fortsätt att underhålla oss så länge du bara känner för det, jag kommer läsa (även om jag inte kommenterar så ofta eftersom man måste länka till en identitet).

Tjoho - LA!!!
Kram Ulrika

K-L sa...

Lycka till med resan och allt det nya, häftigt! Det ska bli spännande att följa ert LA-liv.

Cecilia sa...

Trevlig resa! Ser fram emot att få följa er i LA!

Prinsessan sa...

Lycka till! Hoppas resan har gått bra, ska bli roligt att följa din blogg ur ett LA-perspektiv :)

Rippedbackpocket sa...

Ses i LA i Januari eller februari!
Krama Henka när du kommer fram, och säg till honom att skypa upp sig.

Jenny sa...

Ser fram emot nya, roliga inlägg från LA!

Lycka till!

Jenny

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

längtar också efter att läsa om ert LA-liv :D jag älskar allt du skrivit om hittills från ön, NY och stockholm stad... så det lär nog inte bli sämre med er vardag från los angeles! då kanske vi ses nästa sommar ;)
...hoppas resan gick bra!

Erica sa...

Jag gillar verkligen din blogg! Är glad att jag hittat hit!
Hopaps du får en fin helg och en bra halloween, här hemma ska vi ha spökfest minsann för våra små;=)

Kram Erica en annan mamma

www.metrobloggen.se/richielife