måndag 12 oktober 2009

Ocharmigt

Harry hjälper mig packa bokhyllan. Vårt hem har aldrig varit så torrt och ocharmigt som nu. Alla härliga fina småsaker är redan skeppade och på väg till USA. Alla män som undrar varför man går och köper alla de där onödiga småprylar ska bara sluta undra över sånt. Det är det som gör skillnaden mellan mysigt och omysigt. Även om jag lätt kan erkänna att jag gått över styr när det gäller Harrys rum. Att liknas vid en Smarties förpackning...
Och jag har redan börjat planera för ungarnas rum i LA. Köpte den här lilla gulliga vimpeln på Gröne indianen.

4 kommentarer:

Manda sa...

Hu jag känner igen mig från när vi flyttade till LA. Kallt tomt å dammigt minns jag! ses snart

Anonym sa...

Usch och fy ja för att packa. Såå trist. Och håller med varför förstår inte män alla dessa nödvändiga prylar som behövs för helheten ;). hälsar Linda

Karin sa...

manda - 2 veckor sen ses vi! på vin hoppas jag...

Manda sa...

Räkna med det!