fredag 4 september 2009

Mina tjejer

Igår var det tjejkväll med Maja, Martina och Ann på Teatergrillen. Och inget livar upp så som en tjejkväll. Jäklar vad trevligt det var. Idag har jag tappat rösten helt, och Harry fattar ingenting. Han tror att vi leker någon lek där vi visk-pratar med varandra.
Ann med några glas innanför västen.
Ett star-moment. En tjej i leopard-stass ville bli fotad med Ann. Nästa vecka åker lilla Ante till djungeln och medverkar i TV4:as nya supersatsning "Kändisdjungeln". Jag erbjöd mig själv, att åka med som mediecoach. Hennes alldeles egna Paul Ronge. Inför varje synk som skulle göras skulle jag stå där och säga "stopp, tänk nu på de därhemma...".
Snokarna.
Systrarna.

4 kommentarer:

Evalena sa...

Härligt med tjejkväll! Ser liiiite suddigt ut på korten bara. men det är för att det mörkt där inne, eller hur?

;-)

Tjing!

Drömkåken sa...

Åh va härligt med girls-night-out. Brukar alltid innebära en superhärlig stämning med många skratt :-)

Till en annan sak, jag tror jag har hittat din tvilling! Har alltid tänkt att du är lik nån och vips idag trillade jag över henne - Jeanne Tripplehorn. Sååå vacker och som en spegelbild av dig Karin!
Kolla in denna bilden:http://www.pbs.org/kcet/tavissmiley/images/a/6386.jpg

Karin sa...

Evalena - jo det nog rätt mörkt på teatergrillen, men framförallt är det nog för att jag fotat m mobil-kameran...

Drömkåken - Tack snälla! jag har faktiskt fått höra det förut.

Ann sa...

Den bästa kvällen, med dom bästa tjejerna. I love u all, forever and ever. You witty gritty beautiful girls. Skanar er redan! puss Ante