måndag 24 augusti 2009

Babybjörn istället för rullator

Jag kände mig som en riktig skurk som lämnade en snorig Harry på dagis idag. Men jag var i alla fall nästan helt ärlig mot fröknarna när jag lämnade. Efter det mötte jag och Caesar upp med Ullis.
Vi skådade något riktigt roligt. Utanför hissen i Sturegallerian såg vi två pensionärstanter i typ 85-års åldern. De fnissade järnet medan den ena försökte få på sig ett Babybjörnssele, samtidigt som den andra rullade en Bugaboo-vagn. Varken Ullis eller jag har någonsin sett så gamla damer själva med en bebis. Och det här med selen. Riktigt roligt. De talade dessutom tyska. Först trodde jag nästan att de kidnappat bebisen, men den verkade så nöjd att det nog inte var troligt.

2 kommentarer:

grindsson sa...

Gud, ungen är så jäkla bedårande!

Karin sa...

ja det är han!