måndag 13 juli 2009

Spikmattan

Spikmattan då. Den inköptes på nätet för nån vecka sen. Och igår kom den. Det blev nästan bråk om vem som skulle få prova först. Jag gav nästan genast efter för Henrik sen jag stuckit mig på en av "spikarna". Sjukt vassa, vassare än en ros- tagg är de.
Henrik klarade inte av att ligga på rygg på den, han tror att han är för tjock. Men han små-duttade med att stå på den ett par gånger. Vilket genererade stark huvudvärk. Jag låg på den i en kvart idag. Och fick lite huvudvärk. Harry råkade trampa på den. Och skrek. Spikmattan. Vilken grej alltså.

3 kommentarer:

Terese sa...

Ge inte upp! Jag älskar spikmattan, och jag har till och med fått min sambo att vilja ligga på den framför tv:n på kvällarna. En halvtimme på rygg så är man varm och go. /Terese, www.sparkibaken.se

Unknown sa...

jag har oxå köpt en igår men inte vågat prova...brrrr

Karin sa...

jag ska ge den ett par försök till...