fredag 10 juli 2009

I huvudet på min man

Vi är många som ibland undrar vad det är som pågår i Henriks huvud. Något som fått mig att fundera lite extra var paketet som igår kom med DHL.
Som det väntats på detta paket.
Min man har knappt vågat lämna huset, rädd för att missa samtalet om leveransen från DHL. Vilket han också gjorde två gånger, och då var det inte roligt kan jag tala om. Hursomhelst, igår kom det. Paketet, med inte mindre än sex böcker om jordens undergång. Inatt har han bott i boden och lampan har varit tänd natten lång.
Innan läggdags fick han även i sig denna.

1 kommentar:

Princess A sa...

Hej Karin!
Jag vet inte hur jag hittade hit. men jag har följt dig sen du var halvvägs gravid...

Vi har gemensamma vänner både Lisa E och Maja..men jag tror inte vi jobbat tillsammans...eller har vi? hette Alexandra Svenby då det begav sig.

Jag var tvungen att bekänna färg när jag såg detta inlägg!!! Its the story of my life...dessa böcker med dessa teman! Bokhyllan är fylld och vi har tre lådor med dvd'er i samma ämne!

Vi har vissa diskussioner hemma om att jag läser FÖR många bloggar per kväll..aka min man kallar sig "blogg änkling". Då säger jag alltid..ska du inte kolla på en av dina filmer? Vips så sitter maken med lurar och kollar på WWII. No more blogg änkling!

Vill bara tacka för en underbar blogg, men äkta, utlämnande, humor, kärlek!

Sommarkram
Alexandra