torsdag 18 juni 2009

Ett med naturen

Öppnar dörren till jordkällaren för att hämta lite saker som behövs inför morgondagens midsommar-fest. Och möts av detta. En armé av spindlar.
Det här är bara en av grabbarna. Mitt finger är i förgrunden och spindeln i bakgrunden så ni ska förstå vidden av monstrets storlek. Johanna och Fredrik, jag kan tänka mig att ni får kväljningar av att titta på detta om ni kollar bloggen. Det kanske går så långt att ni aldrig vill hälsa på oss igen...
Tur att naturen bjuder på andra trevligare upplevelser. Som prästkragar.
Och vallmo.
Och ett nykläckt gås-ägg (är det kanske inte?).

3 kommentarer:

johanna sa...

jag kan garantera att jag aldrig kommer gå i närheten av den där mardrömskällaren.

Unknown sa...

Fuck off och vi ses ALDRIG mer där ute!

Karin sa...

Anade det. Spindlar är ju faktiskt livsfarliga, och inget man ska ta lätt på. Kram