torsdag 21 maj 2009

Middag på Bar Pitti

Förstår inte varför Henrik aldrig lyckas ta en bra bild på mig... här följer han och Harry i alla fall mig när jag skulle ut på middag igår kväll. Kan tala om att det egentligen var för varmt för jeansjackan. Det var sån skön kvälls-värme att man kunde sitta i bara linne hela kvällen.
Jag skulle äta middag med Johanna, Susanne och hennes amerikanska väninna Anitha på Bar Pitti, på 6th Ave. Enligt Susanne är detta ställe en institution i NY. Och vi hade en riktigt bra kändis-spotting faktiskt. Henrik som blivit kändisbesatt sen vi kom hit, ställde sig på en bänk (!) och låtsades ta en bild på oss samtidigt som han försökte få Lauren Hutton på bild. Jag börjar tro att min man faktiskt skulle finna något slags nöje i att bli en paparazzi-fotograf. Hans talang för detta kommer nog inte resultera i något money-shot dock.
Jag hade mitt nya bästa sko-köp på fötterna. Flätade lädersandaler från Michael Kors. Och världens skönaste trikåklänning köpt på Intermix.
Här är Henriks bästa bild på Lauren Hutton. Sjukt cool dam. Satt där ensam, åt middag, drack ett glas och läste en tidning. Och var fantastiskt snygg.
Och här är mitt sällskap lite senare. En mycket trevlig kväll och middag.

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej Karin, jag vill bara säga att din blogg är min nya favoritblogg. Väldigt bra! /Anna

Karin sa...

Roligt att höra!