fredag 22 maj 2009

Kloner

När Henrik, hans pappa och alla hans bröder (- 1, dvs Stoffe) går runt på NY:s gator ser de ut som ett gäng kloner. Har nog aldrig sett släktskap så tydligt som jag gör bland dessa män. William syns ej på denna bild, men tänk er bara en till av de ni ser här, fast kortare.
Vi tog en tur med en av färjorna som åker runt Manhattan. Riktigt turistigt, och rätt kul. Och helt rätt en varm dag som denna.
Henrik och Alex.
Den här tjejen var också med på båten. Jag ödslade ett par minuter på att fundera över hur hon tänkt kring sin styling denna dag.
Harry, jag och Caesar på magen under den icke-politiska sjalen.
Alla Bastinarna åt det här till lunch. Inte jag. Och inte Helena. Skulle aldrig falla mig in.
Blues brothers. Tuffa brorsor det där. Alexander och Andreas.

2 kommentarer:

Marie sa...

men jag döööööööööör! inte vilka strumpor som helst på pierre utan friskissockar! uppdragna!

marie & anna

andreas är iaf den enda som har låg-strumor som inte syns. tur att det är honom man är mest lik.

Karin sa...

Vi har garvat mycket åt det idag när vi åt middag. Han säger att han kör med friskis-strumpor för att han får ha dem ifred...