lördag 2 maj 2009

En del av min lördag

Idag hade jag min första dag själv med två barn. Morgonen försvann i ett sus av amning, bus, bråk och tillsägelser. Mötte sen upp med Johanna, Joni och Jennie på Le Pain.
Sen kom Jennies och Filips pappor förbi för att gå och luncha med Jennie. Filips pappa Lars påminde mig om näst sist då vi sågs, vilket var på torget i Köping för ett par år sen. Vi gjorde ett High Chaparall-avsnitt där vi tagit kiosk-litteraturens omslagspojke Fabio till Sverige, och en del i programmet gjordes i Köping, där vi hade en man som skulle såga ut en Fabio-staty ur en stock med en motorsåg.
Lite senare träffade jag min syster, Henrik och lite jobbarkompisar till honom.
Såhär ser det ut där Caesar ligger i vagnen, bakom och under Harry. Rätt mysigt ändå.

1 kommentar:

annalin sa...

Hej!
Vi har också precis den vagnen, har en 2½-åring och en 4-veckorsbaby.
Det ser ut som att Ceasar ligger direkt i vagnen, utan mjukliften, gör han det? Jag tycker det är lite väl kort om utrymme därnere. Man måste ha P&T:s egen mjuklift som är en decimeter kortare än normala...hur länge får en baby - som trots allt måste ligga - plats i den, liksom?
Sen ett tips, Harry kommer säkert sätta upp sina små fötter på "trappsteget" när han åker, så lägg något där som skydd för det slits snabbt. Snart kommer han väl nå ner till "triangeln", där klippte jag ut en liten matta av en dörrmatta och la. För det blir fort fult och slitet annars.
Lycka till!
Jag gillar verkligen din blogg!