måndag 27 april 2009

Pressrummet - aka Dagiset

Pressrummet har förvandlats till dagis. Jag tvivlar på att det satt några journalister här med oss. Barnen på plats var Harry, Pella, Melker, Alice, Joni och Caesar.
Harry, Jossen och Pella. Pella var kvällens TV-stjärna. Ungarna snaskade chips och pretzels i massor. Själv var jag lite missnöjd med snacks-buffén. Saknade ett mer varierat utbud.
På den här teven fick vi se programmet. Det kunde knappast bli mer kudd-TV än när Thorsten Flinck läste mot Kevin Bacon.
Harry underhöll sig själv och de stora svarta säkerhetsvakterna med att springa runt runt runt i denna trappa. Lite senare ramlade han i en längre trappa när han skulle försöka rymma till Henrik i kontrollrummet. Han slog sig rätt rejält i munnen och började blöda. Efter det blev det hemgång.
Mamma och Caesar.
Jag på väg hem med Caesar.

4 kommentarer:

johannes sa...

Va fin du är på bilden med vagnen! Din gravidmage är ju borta!!otroligt!
Jag brukar se gravid ut ett halvår efter förlossningen...:)

Sigrid sa...

oj oj, meddelandet från"johannes" var från mig...det är min sambo o hans konto jag var inne på...så du behöver inte vara orolig att du har nån läskig beundrare!:)haha så tokigt det kan bli!jag tycker i alla fall att du är fin på bilden!!

Dammråttan sa...

Haha! (Åt kommentarerna ovan) Min man brukar annars se gravid i flera år efteråt ;)

Håller fullständigt med i uttalandet ananrs. Jättefin!

Karin sa...

Tack! ja det har gått rätt fort den här gången, men en hel del kvar...