fredag 10 april 2009

Lunch i frihet

Mötte upp med Jennie och Johanna för en sista (typ) lunch i "frihet" på Pastis.
Det slogs på stort med en burgare för min del.
Det här är ingen höjdarbild på Jennie, men bakom henne till vänster ser man en man (eller snarare ryggtavlan av en man) i blå skjorta. Och det var honom jag försökte få en bild på. Det är nämligen fotografen Nigel Barker, en utav domarna i "Top Model".
Det är mulet idag, men man blir ändå väldigt glad över att staden blommar lite överallt. Ser mycket fram emot att jag om ett par veckor troligtvis sitter på en uteservering och dricker en Bellini.

3 kommentarer:

Dammråttan sa...

Otroligt vackra blommor! Jag får passa på att önska dig lycka till med barnafödandet, om jag inte har gjort det och en riktigt GLAD PÅSK!

Maria sa...

Jag vill bara säga att jag älskar din blogg! Jag är en riktig sucker för New York, och jag längtar tillbaka sååå mycket när jag läser här! Vill du byta liv med mig är det bara att säga till! Å vilken fin mage du har, stort lycka till men den kommande bebisen! :) Kram!

Karin sa...

Tack båda två!