söndag 26 april 2009

Gudfadern

Igår landade Harrys gudfar, tillika min gulliga svåger Stoffe i stan.
Vi lämnade dansfesten, och jag var bara tvungen att ta denna bild. Så amerikanskt. Det här är alltså inför Mors dag som man kan ta foto i blomsterram - signerad Marc Jacobs butiken. Jag gillar ju sånt här.
Stoffe och Harry superbondade. Harry har verkligen börjat fatta att han är kille, och han vill gärna vara "en av grabbarna". Finns det en cool kille på plats duger varken jag eller mormor.
Bröderna skålar i vin och Henrik äter så mycket ostar och hummer att han knappt sovit natten till idag. Stoffe och hans fru Hanna är uppriktigt oroliga över Henriks och mina matvanor får vi höra. Jag skyller helt och hållet matvanorna på Henrik.

2 kommentarer:

Dammråttan sa...

Ungefär som här då. Finns det en cool kille hör, så vet mina Sara inte till sig av glädje. Vi andra betyder INGENTING. Helt karltokig är hon. Verkar vara svårare att vara intressant som tjej helt enkelt.

Dammråttan sa...

Men fy vad jag slarvskriver - sorry.