torsdag 23 april 2009

Dagen i bilder

Harry är närsynt framför Sesame Street.
Caesar snugglar till konstgjorda hjärtljud i snuggle-nästet.
Jag och Caesar lunchar och får senaste skvallret på Le Pain Quotidien med Jennie, Johanna och Joni.
Caesar är vaken en kort stund. Och Jennie är chockad över storleken på mina bröst.
Vi besöker Henrik på kontoret. Det här kan vara den tråkigaste korridor man någonsin skådat. Som en pastish på en trist korridor typ.
Mamma vid en av NY:s mest kända byggnader. Vi är på shoppingtur. Och ingen direkt lyx-shoppingtur, utan det var inhandling av dubbelvagn som stod på listan.
Och Harry blev kittad med lite nytt, bland annat dessa, tredje paret solglajjer, sen vi kom hit.

2 kommentarer:

emi guner sa...

jag dör vad gullig bebis du har. kanske måste tänka över det här att jag inte skulle ha fler barn. säg inget till min man.

Karin sa...

Jag lovar! Caesar är en sån sötis. Vill själv redan ha en till...