söndag 29 mars 2009

Liten fest

Igår hade vi en liten fest hos oss för att fira att alla kommit hit, och att produktionen kommit igång. Jag stod givetvis vid grytorna hela dagen.
Nej, det gjorde jag förstås inte. Vi hade ordnat toppenmat från Grey Dog. Ostbrickor...
Och annan finger food.
Som mest var vi väl cirka 30 personer på plats. Och herregud vad fulla många av dom var. Än en gång slår det mig att det verkligen finns något svenskar är bäst i världen på. Att vara fulla. För att man ska förstå hur fulla vissa var kan jag ge ett exempel. En och samma tjej "upptäckte" att jag var gravid 3 gånger inom loppet av en timme.
Harry och Pella hade liten lekstuga i sovrummet. Pella fick både en puss och en kram innan Harry skulle sova.

1 kommentar:

Dammråttan sa...

Haha! Ja, då måste man verkigen vara full!