torsdag 5 mars 2009

Harry Houdini


Vaknade 5.30 imorse av någon som tassade omkring i lägenheten, trodde först att det var Henrik. Men efter att ha ropat ett tag gav jag upp och tog mig upp ur sängen. I vardagsrummet satt Harry och pillrade med något. Hade det inte varit för en upptäckt vi gjorde igår hade jag kunnat gå och lägga mig igen. Men igår upptäckte vi att Harry når till hissknappen (det är verkligen sjukt, för det gjorde han inte när vi kom hit). Och det betyder att han kan trycka hit hissen och åka iväg om han skulle vilja. Vi måste hitta en lösning på det idag. På bilden ser man utbrytarkungen Harry Houdini inför att han ska göra en utbrytning ur ett fängelse år 1898.
Henrik kom upp vid 7-tiden, och då tog jag mig ut i den fantastiska morgonsolen och köpte tulpaner. Älskar alla flower stands som finns på varje hörn här.

Inga kommentarer: