måndag 2 februari 2009

Min man försöker lätta min oro

Jag ser verkligen fram emot NY nu mest hela tiden. Det är cirka tre veckor kvar tills vi åker. Min enda och stora oro är förlossningen. Läser i en bok att omföderskor ofta är mer oroade än förstföderskor. Känns som att det stämmer väl in på mig. Henrik säger till mig att det finns över sex miljarder människor på den här jorden, och att de alla har fötts. Då kan det väl inte finnas något att oroa sig för enligt honom.
Bilden ovan hittar jag i Photobooth i min dator. Henrik måste tagit den på sig själv nån ensam kväll. Jag går ofta och lägger mig "lite" tidigare än honom. Han tycker oftast att det är så tidigt att det känns som att han lever ensam.

2 kommentarer:

Ann sa...

Han ser ut som en galning, haha. puss jag älskar digpuffi.

7Ann

Karin sa...

älskar dig med!