torsdag 29 januari 2009

Just Married!

Idag klockan 13.10 gifte vi oss i Tingsrätten. Det var planerat sen ett par månader tillbaka, men vi har hållt det för oss själva. Det var en mysig och fin cermoni, och vi är mycket glada och lyckliga! 
Vi byter ringar. Min syster Ullis och Henriks bror Stoffe var våra vittnen, och de enda som vi bjudit med till själva ceremonin.
Vi är gifta!
Harry powernappar med sjukt stela ben.
Efter ceremonin hade vi bjudit in våra föräldrar och syskon med sina äkta hälfter till lunch på Ulla Winbladh, under förespeglingen att det var en hejdå-lunch inför resan. 
Pappa blev väldigt rörd när han fick höra att vi gift oss, och vi grät lite båda två. Jag har världens finaste pappa. 
Lunchen var härlig och avnjöts med en supergod trerätters meny.

8 kommentarer:

Rebecca sa...

Grattis! Så härligt att gifta sig med de absolut närmsta bara! Är så glad för er skull!
Jag är en av dem som läser din blogg dagligen, jag hoppas du fortsätter blogga i USA!

Mecklaren sa...

Fina ni! Grattis sötis. vi får fira på onsdag. puss

anna of sweden sa...

Som den trogna läserska jag är,
måste jag ju säga Grattis!

Dammråttan sa...

Stort GRATTIS! Ni är så fina. Den första bilden är så vacker, för man riktigt ser hur ni strålar. Vi gifte oss precis så där. Borgerligt med ett barn på armen.

Karin sa...

Tack för alla hälsningar!

Unknown sa...

Vilket underbart bröllop! Jag älskar alla sorters bröllop - stora som små... :-)

Låter som ni haft en underbar, mysig och oförglömlig dag! Grattis och lycka till!!!

Anette {foreldremanualen} sa...

Så morsomt - gratulerer så mye! :-D

Anette {foreldremanualen} sa...

Du var forresten nydelig i kjolen din - virkelig vakker!