lördag 3 januari 2009

8 minus

Herre jesus vad denna dag är lång. Och inte händer det mycket för att den ska gå fortare förbi. Nu har vi eldat upp granen. Här är jag i min överlevnadsoverall. Varför skulle det inte kunna vara en modegrej förresten? Det är ju sjukt praktiskt i den här opraktiska kylan. Hur tänkte våra förfäder egentligen när de bestämde sig för att bo på denna kalla plats?
  
När jag står där tänker jag bara på en sak. 
En strand, en Pina Colada och en cigg - och livet skulle vara så mycket skönare. På bilden möter Henrik en våg på Antigua.

1 kommentar:

Kristina sa...

Jag håller fullständigt med. Hade varit störtskönt om overall blev inne, så oerhört praktiskt. Jag gillar vintern fast då ska det vara ordentligt. Men egentligen drömmer jag också om en drink, 30 grader och en pool. Gillar din blogg!

Nya bloggen:
sjuksyrrestina.blogg.se