torsdag 18 december 2008

Martina

Var nere på Meter och åt lunch med Martina. Det slår mig att vi verkligen blivit två käringar när vi sitter där och pratar om våra barn... Annat var det förr om åren. På bilden gör vi oss i ordning för en vanlig utekväll, då när det begav sig och vi bodde i Los Angeles. Jag är typ 25 och Martina 30. Några månader tidigare hade Martina svalt en 5-krona för att göra min födelsedag extra festlig. Det är vänskap! Bättre och lojalare vän än Martina får man leta efter.
För övrigt blir jag väldigt peppad när jag ser min midja på bilden. Så ska den se ut igen efter nästa barn.

Träffade också Filip på Meter och visade honom min blogg. Hans enda kommentar var "det märks att du behövde något att göra".

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Karin!!
Läste just på Ann Söderlunds blogg att du inte trodde att någon läste din blogg!!! Men Hallo jag läser din, Lotta Gray och Anns blogg varje dag och flitigt. Ja det är klart att man skriver kanske inte en blogg för en läsare men jag tror att många läser din blogg fast inte lämnar komentarer, SOM JAG!!!
Jag tycker du är rolig och intressant att följa sluta inte för tusan då har jag ju inget att förgylla min dag med!!
Kram

Karin sa...

Vad glad jag blir, tack!
/karin

Jossan sa...

Här är fler trogna läsare :) Jag brukar kika in jätteofta men är tyvärr dålig på att kommentera men tycker du skriver underbart!

kramkram