tisdag 16 december 2008

Marknadsföringen

På vårt "redaktionsmöte" förra veckan tyckte Issa, Ann och Maja att jag borde försöka få igång någon slags marknadsföring för min blogg. 
Jag har inte gjort något för att få igång detta - och Ann Söderlund, som självmant sa att hon ville länka till min blogg glömde väl bort detta samtidigt som hon glömde resten av sitt liv. 

Men så idag när jag gör min vanliga morgon-koll av alla bloggar jag följer, hittar jag detta otroligt rörande inlägg om mig själv och min blogg. kolla här. Men herregud, är jag verkligen så fantastisk? Tack snälla Lotta! Lottas blogg är en av de bloggar som jag följer mycket noggrant. Hon är en hårt arbetande superhjälte och mamma som kämpar mot cancer. 
Jag har väldigt många roliga minnen av en sanslöst frispråkig Lotta från "tjejsoffan" i TV-programmet Silikon som jag producerade. Vi jobbade sen ihop också redaktionellt. Hon är en väldigt cool person.  Snygg är hon också, titta bara på bilden!

3 kommentarer:

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

HAHAHA!
Ann är antaligen den mest förvirrade person jag känner. Jobbade med henne på SVT och "Saras Kök". Shit, maken till snurrig person får man leta efter. Men ändå älskvärd som få.

/Klaus "Tyskungen"

Karin sa...

Jag älskar henne helhjärtat!

Tanja sa...

Tack Karin för att du hjälpte mig att identifiera snygga Lotta! Det var ju evigheter sen man tittade på Silikon! Jag har hamnat på Lottas blogg eftersom jag oxå har cancer, men min bröstcancer känns nada när jag läser om L:s kamp...
Och nu hamnade jag "hos dig". Kommer inte få något vettigt gjort på dagarna känner jag.....
Min pojke heter också Harry! Han är 14 år och jag är sååå nöjd med namnet.