onsdag 10 december 2008

Redaktionsmöte


Lunchen med Ann, Issa och Maja var som väntat en härlig historia. Det här är tre personer som jag tycker väldigt mycket om! Vi hade som vanligt bara djupa och intellektuella diskussioner. Tänk redaktionsmöte på Hänt i veckan. Jag fick reda på en hel del spännande nyheter inom vårt intresseområde. Mer om detta senare. 

På bilden: Issa som är så gravid att hon börjat tro att bebisen kommer ta studenten i magen, Ann som alltid lyckas vara positiv och fylld av energi trots ett liv i kaos, Maja i sina nya puffiga rosa snowjoggers av märket "Network". Och så lilla Axel förstås, med ögoninfektion, i vagnen.

Ann som är proffsbloggare, kolla här, plockade mycket tidigt under lunchen upp sin trashade Iphone för att ta en bild till sin blogg. När vi väl skulle gå frågade Issa om inte jag skulle ha en bild till min blogg - men jag har liksom inte kommit på någon bra lösning på detta. Min knäppa telefon kan ej ta bilder som jag kan lägga på bloggen. Måste lösa detta - kanske tomten läser det här... Lyckades i alla fall ta denna bild med Anns kamera. Det pratades också om att jag kanske måste hitta på något sätt att marknadsföra min blogg. Varför då, undrar jag.

Inga kommentarer: