söndag 7 december 2008

Mätt


Julbordet avslutat och jag känner mig gravid i 12e månaden. Väldigt kul att träffa Daniel och Victoria och Edward som vi inte träffat på flera månader. De har just spenderat en månad i NY och efter att ha snackat med dom om detta känner jag mig lite mer peppad på vår NY-vistelse. Sörjer dock fortfarande att jag inte kommer få leva ut det riktiga bar- och restauranglivet när vi är där. Ser framför mig hur mina vrister kommer anta storleken på mina lår ju närmre förlossnings-datum jag kommer. Och i birkenstock eller vad jag nu kommer kunna pressa ner mina tjocka fötter i är jag nog inte så sugen på att inta New Yorks barscen. På bilden: Henrik och Harry på Bowery Hotel i NY nov 07.

För övrigt pratades det lite om julgranar. Jag ville ta in våran redan i November... men enligt Henrik är det inte okej förrän några dar innan jul. Jag tror i alla fall att det är så att vår gran kommer befinna sig inomhus och pyntad nästa helg. 

Inga kommentarer: