måndag 15 december 2008

I väntan på UPS

Har missat ett bud från UPS två dagar i rad, så imorse ringde jag bud-företaget för att se om jag kunde få ett ungefär hum om när de skulle komma med paketet.
Nej, det kan de tyvärr inte svara på säger dom när jag ringer. Är det 1978 eller 2008 undrar man? Hur kan ett budföretag inte kunna lämna en ungefärlig tid på när de ska komma? Nu har jag suttit hemma, eller hängt i närmsta kvarteret (med utsikt över porten) hela dagen och har fortfarande inte sett skymten av den leende vinkande mannen i brunt. 

Hur svårt kan det vara att åtminstonde lämna ett spann på 2-3 timmar då man bör vara hemma för att kunna ta emot sitt bud? 
Det gör ju inte saker bättre att det här kanske var den enda dagen med riktigt dagsljus på ett par månader. 

2 kommentarer:

www.vimmelmamman.blogg.se sa...

Hej söta du. Jag tror att jag är den första att följa din blogg. Har lagt in en prenumeration nu. Den är för jävla rolig Karin!
I morgon lägger jag in inlägget om dig hos mig.
Kram Lotta

Karin sa...

Min första prenumerant! Roligt! Tack Lotta - ska hålla koll på din blogg som vanligt!
kram karin