fredag 26 december 2008

Henrik på ön

På ön får Henrik leva ut sitt "riktiga" jag. Här tar han fram geväret och skjuter på typ ingenting. Igår sköts det lite på vattnet. En annan gång skulle han provskjuta en hemmagjord ljuddämpare inne boden (ja, inomhus i boden...). Det gick förstås inte så bra. Vi har numera ett igenspacklat skotthål från boden in i gäststugan. Och ett skotthål genom lapptäcket som jag fått av min farmor.
På ön får han också leva ut sin egentliga klädstil. Det finns inte ett ö-plagg som är helt eller saknar fläckar av olja, målarfärg eller dylikt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den tån såg ju sliten ut...
hihihi

Susy Q sa...

Hej söting, här sitter jag ensam vaken på morgonen och läser din blogg. André sover på övervåningen. Vi skulle ha åkt till Colorado och åkt skidor idag, men jag åkte in på akuten igår. Har fått ngt konstigt halsvirus. Förhoppningsvis kan vi åka om ngra dagar. Det är så kul att läsa din härliga blogg! Man liksom fnissar sig igenom den. Och så blir jag så förvånad när jag se att Harry blivit blond!
Hoppas ni har det härligt på ön!
Puss och Kram, Susanne

Karin sa...

Jag har försökt slänga skorna ett par gånger utan att lyckas...
-------
Susanne!
hej, vad kul att höra från dig. Harry går säkert från blont till grått...

puss o kram