måndag 8 december 2008

För i helvete!

Något helt sjukt äckligt hände just. Skulle leta efter en grej i ett överskåp som vi typ aldrig öppnar. Jag står på en pall och tar ut en väska och så ramlar något ner på golvet. Det såg lite ut som en förtorknad bajskorv från där jag stod så jag trodde väl att det var skräp eller nåt. Och fortsatte leta efter det jag skulle ha. När jag var klar stängde jag skåpet, klev ned på golvet och skulle ta upp skräpet. Men det rörde sig!!! Det är någon typ av insekt eller dylikt. Kolsvart, räfflad, ca 3-4 cm lång och 1 cm i dm. Det krympte ihop när jag tog i det. Kan knappt skriva det här utan att spy. Mår så illa. Jag kastade det givetvis all världens väg. Fick sen fram en tång som jag kunde ta upp det med och lägga det i en plastlåda. Vad är detta? Jag mår så illa och är så äcklad. Vill flytta härifrån! Har ringt Henrik och sagt att han måste komma hem. Jag och Harry kommer inte flytta oss en meter från vardagsrummet förrän han kommer hem. Kom hem nu!!! På det här fotobeviset förstår man inte riktigt allvaret i situationen. Jag fick inte på blixten eller någon skärpa.



Inga kommentarer: